بارسلونا چهار – سوسیه‌داد یک: اولین گل نیمار

بارسلونا چهار – سوسیه‌داد یک: اولین گل نیمار

نیمار اولین گل خود در لالیگا را برای بارسلونا زد تا آنها چهار بر یک رئال سوسیه‌داد را ببرند.

بارسلونا به این ترتیب از شش بازی شش برد دارد.

جراردو مارتینو همچنان به سیستم چرخشی خود ادامه داد و چهار تغییر در ترکیب تیم داد. سوسیه‌داد هم نسبت به بازی قبل هفت تغییر داشت.

سوسیه‌داد بازی را در نوکمپ عالی آغاز کرد و روی یک موقعیت بود که هریس سفروویچ در حالی که توپ روی پایش خوب ننشسته بود با ضربه‌اش در حالی که ویکتور والدس هم تسلیم شده بود توپ را به تیر دروازه زد.

اما بارسا در دقیقه 5 گل اول را زد. الکسیس سانچس از سمت راست گریخت و سانتر او با برخورد به مدافعان حریف منحرف شد. کلودیو براوو، دروازه‌بان سوسیه‌داد با مدافعان قاطی کردند و توپ به نیمار رسید تا او به آسانی هرچه تمام‌تر دروازه حریف را باز کند.

در دقیقه هشت بود که گل دوم به ثمر رسید. سانتر بی‌نقص نیمار از سمت چپ در تیر دورتر به لیونل مسی رسید و او با ضربه سری شیرجه‌ای گل هفتم خود در این فصل را زد.

ژابی پریتو، کاپیتان سوسیه‌داد در دقیقه 21 به دلیل مصدومیت تعویض شد. دو دقیقه بعد گل سوم به ثمر رسید. مسی سانتر دنی آلوز از سمت راست را با پشت پایی زیبا زد که توپ را براوو دفع کرد. ضربه مسی در برگشت به تیر عمودی و تیر افقی برخورد کرد. آنتوان گریزمان توپ را سرآسیمه دور کرد و سرخیو بوسکتس با کنترل عالی توپ از پشت محوطه جریمه با شوتی تماشایی گل سوم را به ثمر رساند.

خاویر ماسچرانو سپس به دلیل برخوردی که در اوایل بازی با بوسکتس داشت نتوانست به بازی ادامه دهد و جایش را به مارک بارترا داد.

بارسا در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم چهار موقعیت عالی داشت که مسی (دو بار)، نیمار و سانچس توپ‌ها را از دست دادند.

سوسیه‌داد در دقیقه 64 یک گل زد. ایمانول آگیرچه از اشتباه جرارد پیکه استفاده کرد و سانتری انجام داد که آلبرتو دلابیا از فاصله‌ای نزدیک آن را به گل تبدیل کرد.

تیم مارتینو اما در دقیقه 76 حاشیه امنیت را دوباره برقرار ساخت. بارترا روی حرکت فوق‌العاده مسی در محوطه جریمه توپ را در فاصله‌ای نزدیک به دروازه گرفت و گل زد.

در لحظات تلف‌شده هم ضربه سر سانچس به تیر برخورد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, | 13:4 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح